Categories
HODNOCENÍ

Recenze Skatebird – ani owlsome, ani fowl

S návratem série Tony Hawk do formy v loňském roce, žánr bruslení zaznamenal poněkud oživení. Kdysi jádro celé 2000s, skateboarding hry postupně vypadl z laskavosti. Nyní jsou ale zpět a nedělají je jen velcí vydavatelé AAA. Naši nezávislí přátelé to také dávají dobře, jak ukazuje Skatebird.

Skatebird je bruslařská hra vyvinutá společností Glass Bottom Games s ptačí kroucením. Hrajete jako vysoce přizpůsobitelný pták a pomůžete svým ptačím přátelům dosáhnout všech svých cílů bruslení. Je zřejmé, že se jedná o velmi vážnou hru.

Uložení Velkého Přítele
Váš původně pojmenovaný pták krajan, velký přítel, odešel ze skateboardingu. Nejsou spokojeni se svým životem, a je jen na vás, abyste jim pomohli věci otočit. Pomocí síly nemocných triků vy a vaši společníci pomůžete dostat velkého přítele zpět na trať.

Po pravdě řečeno, na příběhu nezáleží. Existuje pouze jako výmluva k odeslání hráče do různých oblastí. Podobně jako staré hry Tony Hawk, postupujete příběhem a navštěvujete nové mapy na cestě. Každé z těchto míst má svůj vlastní spravedlivý podíl na nových výzvách a překážkách, které je třeba překonat.

Existuje celkem pět skate parků, které se liší od střechy mrakodrapu přes obývací pokoj až po pracovnu. Skleněné dno hry vzal nějaké svobody s každým místem, aby jim usnadnila navigaci. Kupodivu, skutečný svět není navržen tak, aby řešit skateboard, takže tyto úpravy jsou oceňovány.

Mimo příběhové mise, v každém parku najdete řadu sběratelských předmětů. Některé z nich lze snadno najít, zatímco jiné budou vyžadovat další průzkum. Nalezení těchto sběratelských odemkne nové možnosti přizpůsobení pro vašeho ptáka, stejně jako další skladby. I když jsem na téma hudby, Skatebird má bizarní soundtrack. Není to nutně špatné, ale existují některé písně, které jsou prostě divné. Jedním z nich je doslova jen člověk, který vypráví fakta o ptácích během rytmu. Ten stojí za to vyzkoušet čistě pro zážitek.

Flying high
Skateboarding hra není nic bez jeho bruslení. To zní jasně, ale to samo o sobě může udělat nebo zlomit hru v tomto žánru. Stačí se podívat na stav 2009 Tony Hawk ‚ s Ride, pravděpodobně nejhorší skateboarding hra někdy propuštěn. Do očí bijící nedostatky hry zcela zastínily všechny přítomné dobré nápady.

Díkybohu, Skatebird není nic jako jízda. Z větší části, bruslení v této hře je uspokojující. Pohybuje řetěz dohromady poměrně dobře, a tam je dost odrůdy, aby komba zajímavé. Můžete ollie, brousit, rty, flip trik, chytit trik, a přenos. To zahrnuje všechny základy, které byste očekávali ve hře skateboarding.

Navzdory tomu, že je zábavné hrát většinu času, existují výjimky. Zejména fyzikální engine může být strašně janky. Jsou chvíle, kdy uprostřed triku náhodně otočíte o 180 stupňů a spadnete ze skateboardu. Stejně tak jsem se setkal s několika případy, kdy se kamera zasekla, když jsem uvízl na určitých površích.

V žádném případě to nejsou závady lámající hry, ale mohou být frustrující. To platí zejména o misích, které vyžadují velké body komba, protože můžete ztratit celý pruh kvůli nepředvídatelné chybě související s fyzikou. Nikdy není příjemný pocit začít znovu kvůli něčemu, co ani nebyla tvoje chyba.

Oceňuji, že vývojáři se pokusili udělat z ptačího aspektu Skatebird víc než jen vtipnou hříčku. Můžete squawk mid-ride rozšířit combo, což je hezké, protože to dělá řetězení dohromady velké triky více odpouštějící. Kromě toho mohou být vaše křídla použita k pohonu ve vzduchu uprostřed leteckého triku.

S praxí, to může mít za následek některé zábavné přechody mezi mele a převody. Být schopen pohánět se z jedné římsy do druhé a sledovat to dobře zpracovaným grindem je uspokojující. Řeknu však, že se mi nelíbí, jak ruční práce funguje. Ve většině skateboardingových her se manuály používají jako mechanik založený na dovednostech k rozšíření kombinace v oblastech bez ramp a kolejnic. Nicméně, v Skatebird to jen prodlužuje trvání combo je na krátkou dobu, takže je k ničemu ve většině situací.

Tam jsou lepší porty
Pokud jde o jeho textury a detaily životního prostředí, Skatebird je provozuschopný. I když to není vynikající v žádném případě, to stáhne vzhled indie skateboarding hry dost dobře. Existuje zvláštní kouzlo pro samotné modely ptáků, které jezdí na zábavné hranici mezi realismem a, studna, ptáci na skateboardech.

Bohužel, celkový vzhled Skatebird je zklamán hroznou implementací bloom této hry. Cokoli dále než 20 metrů má rozmazaný vizuální efekt. Předpokládám, že to má replikovat hloubku ostrosti, ale ve skutečnosti to vypadá, že hra hraje v zastaralém rozlišení. To by nebyl příliš velký problém, kdyby to mohlo být zakázáno, ale nikde jsem nemohl najít možnost. Když už mluvíme o tom, nedostatek dostupných grafických nastavení je zklamáním. Neexistují ani možnosti pro základní nastavení, jako je vyhlazování nebo rozmazání pohybu.

Naštěstí je výkon Skatebird působivější. Po celou dobu hraní jsem si nevšiml žádných poklesů snímkové rychlosti. Ve skutečnosti se domnívám, že při dvou příležitostech klesl pod obnovovací frekvenci 144Hz mého monitoru. To není vůbec špatné vzhledem k odehraným hodinám.

Skatebird také váhy dobře s nižší-end herní GPU s GTX 1060 Mobile namontován v mém notebooku, řízení konzistentní třímístné snímkové rychlosti. Vzhledem k tomu, že minimální doporučení vyžaduje Intel HD 4000, představoval bych si, že téměř každý moderní počítač může tuto hru pohodlně spustit.

Adekvátní bruslař
Dokážu ocenit, co Skleněné dno hry se snažil dosáhnout zde. Skatebird je docela zábavné skateboarding hra s veselý vtípek, že někdo může dostat za. V tomto ohledu, je to hloupé,neškodný, a slušná možnost spálit několik hodin. Mechanika skateboardingu je slušná a dialog je napsán dostatečně dobře, aby ze mě dostal pár smíchů.

Kromě toho to prostě není moc hluboké. A kdyby to byla jen jednoduchá bruslařská hra bez výrazných nedostatků, bylo by to v pořádku. Ale jeho podivné fyzikální chyby jsou natolik frustrující, že negativně ovlivňují samotný skateboarding. I když se na to podívám, špatně implementovaný květ je mnohem těžší ignorovat. Je to neustále podle vašeho názoru a upřímně jsem zjistil, že je to nepříjemné při delších sezeních. Někteří hráči si toho možná vůbec nevšimnou, ale pro mě to bylo skutečně problematické.