Categories
HODNOCENÍ

Uzavřená recenze-uvízl v kopuli

Crowdfunding nebyl vynalezen pro vesmírné hry, které overpromise, underdeliver, a pěstovat kult kolem sebe. Ve skutečnosti může přinést na scénu krásné hry, které by jinak nikdy nespatřily Denní světlo. Například, tady je post-apokalyptický sci-fi CRPG jako několik dalších, Obalené: Sci-Fi Post-Apokalyptické RPG.

Je sedmdesátá léta a v poušti je objevena Obrovská kupole neznámé prozřetelnosti. Pokrývá oblast kolem 100 kilometrů od konce do konce, je plná žalostných anomálií a lákavých artefaktů. Studená válka je okamžitě pozastavena, protože celý svět sdružuje zdroje k prozkoumání kopule prostřednictvím nově založené společnosti CRONUS corporation. Jsi jeden z mála dobrovolníků vybraných pro jednosměrnou cestu do tohoto světa — Dómu nenechá živé bytosti opustit — a věci jdou nakřivo brzy po vašem příjezdu.

Pokud jste měli dost štěstí, aby hrát Fallout 2, to je velmi moderní vzít na styl, ale s celou řadou zvratů, které dělají Obalené moc svou vlastní věc. Pro jednoho, není to svět, který je pryč do pekla — je to jen kupole. Apokalypsa se nestala před stovkami let. Vlastně se to pořád děje. Nejste ponořeni do světa Americany z roku 1950. Je to 1970 a CRONUS je multikulturní projekt. Seznam pokračuje!

Analýza relikvií předka nám konečně umožnila postavit kostky d3
V srdci Encased sedí Encased RPG engine, což by byla děsivá věc běžet ve formě pera a papíru. Je to docela standardní, s vašimi statistikami postav-jako je mozek — tlačenka, a Charisma – jsou docela statické a živí se různými odvozenými statistikami. Vaše dovednosti, bojové a nebojové, budou hlavním zdrojem zlepšení. To je zvláště vhodné jako dovednost skladby jsou rozděleny do 30-bodové, s každou novou úroveň přesnosti odemykání čtyři nové aktivní nebo pasivní schopnosti.

Takže to není Fallout, kde čerpání lehkých zbraní pouze zvyšuje vaši šanci na zásah. Ne, v Encased také odemknete debuffy dodané kuličkami a silnější útoky. Je to docela jednoduché, pokud jde o zbraně, ale hodně se skrývá pod nebojovými dovednostmi. Chcete použít granáty a podivnější gadgety? Musíte zvýšit Chytrostí, dovedností, které vám umožní využít stealth generátory pole, jet pack, a postavit Ďábel Jader (které způsobují teroru, spíše než děsivé ozáření). Chcete se stát mistrem Servoshell? Pilotování z vás udělá nejnebezpečnější věc v brnění mimo Space Marines, stejně jako z vás udělá vynikajícího kaskadéra.

ACH, a tam jsou také Fallout-esque výhody dostanete každé tři úrovně, které mohou vést vaše zajímavá místa. Například, mít Charisma 6 vám umožní zvýšit vaši statečnost, protože jste strávili tolik času přesvědčováním lidí, že jste drsní, že jste se přesvědčili sami. Chcete co nejlépe využít všech léků dostupných ve hře? No, s Psychonaut vaše psi-schopnosti bude silnější, pokud jste tak vysoko jako drak, nebo Letadlo ( to je to, co droga všechny psykers chcete použít, se nazývá). Spolu s dovednostmi vám umožní přizpůsobit vaši postavu tak, jak chcete, včetně specializace na stealth nebo sólového běhu bez společníků.

Výhody, mimochodem, jen pokračují v tradici počátečního vtípku, který si vyberete při generování postav. První z nich prostě nejsou tak silné jako druhé, což vám okamžitě udělí počáteční kompetence v každé zbrani. Ale oba umožňují podivnost, jako být nejpřímějším potomkem neandrtálců nebo získávat bojové dovednosti výměnou za to, že nikdy nenosí kalhoty a bundy(je to kulturní věc). Můžete také získat unikátní perk stejně jako některé dovednosti skóre z výběru jedné z pěti Křídel: Černá je pro bezpečnost, Stříbro pro admin, Oranžová pro vězně obrátil indentured čeleď, atd. To je nejbližší věc, kterou tato hra má k třídním rozdílům nebo kastovnímu systému.

V Encased nejsou žádné statistiky výpisu, kromě malého Kuriboh
A pak se dostanete do hry a je okamžitě zřejmé, že vývojář Encased zvažoval, jak učinit většinu dovedností velmi užitečnou. Pro jednoho, nikdy nevíte, jaké dovednosti budou relevantní v mnoha, mnoho dialogů ve hře. V boji, nejste jen střílet lidi — jste také pomocí své kriminální schopnosti nadávat na ně jako námořník, aby se jim bojovat ještě horší. Při interakci s prostředím, můžete objevit tajné přihrádky, hack počítače, Bash zamčené kontejnery, a více. Jen plížení kolem bojů, které nechcete vzít, je také velmi podporováno.

Boj v Eased je také dobrý. Každý dostane své místo na iniciativě a můžete skutečně ovládat své společníky. I když nemáte tolik různých schopností, rychle získáte stále více nástrojů k řešení násilných konfrontací. Ve skutečnosti to můžete udělat neletálně pouhým čerpáním únavy nepřítele. Je pravda, že nemůžete přepnout kulky na omráčení a některé (číst: melee) postavy jsou v tom lepší než jiné. Jen bych si přál, aby vyčerpání nepřátelských zdravotních bodů vám umožnilo snáze je unavit.

ACH, a únava je pro vás také všudypřítomným problémem. Charakter schopnosti (od léků, „jak se o vás získat téměř plné zdraví bez použití položky“, aby i páčení zámků) způsobit únavu, a začnete cítit, sankce, dlouho předtím, než vaše postava se rozhodne si zdřímnout ve středu pole. Musíte také sledovat svůj hlad a žízeň. Je zajímavé, že mírný hlad snižuje vaši vytrvalost, ale zvyšuje vaši iniciativu.

Kupole dává, kupole bere pryč
Jo, pár věcí, které vám nabízejí kompromisy v Encased. Pasivní schopnost na vysoké úrovni zvyšuje mechanické poškození vašich zbraní výměnou za vyšší šanci na zaseknutí-to je to, co dostanete za hraní se svými zbraněmi. Drogy mají své negativní účinky, stejně jako šanci na závislost. Jídla vám mohou způsobit plynatost a pálení žáhy. Nemoc z ozáření na vysoké úrovni zničí vaše tělo, ale zvýší váš psychický potenciál ,což je “ svatý hovno, jak žánr vhodný.”

A víte, co je také vhodné pro Fallout? Cestování po mapě světa. Pěšky nebo autem, budete pomalu procházet bezkolejové odpad Kopule, často běží do náhodných setkání, stejně objevovat stálé prostory sami. Zde je místo, kde přežití dovednost přijde vhod, protože to vám umožní jen … vyhnout se hodně náhodných bojů.

Jednou zajímavou vlastností Encased je, že během cest často narazíte na náhodné obchodníky. To je velmi nezbytné a v případě zbraní životně důležité, protože na pevných místech po celém světě není příliš mnoho specializovaných obchodníků. Navíc i trvalé sídliště bude obsahovat místo, kde náhodní obchodníci zřizují obchod.

Jsou dobrým zdrojem řemeslných materiálů (naštěstí je crafting v této hře 99% o spotřebním materiálu), protože je nemůžete snadno najít na světě. A chlapče, budete mít šanci najít věci na světě, protože Encased je plný kontejnerů. Stačí podržet “ alt “ a sledovat, jak mapa mizí pod rojem štítků pro každou krabici, květináč a náhodný kousek řetězce, který můžete prozkoumat. Je to zábava svým vlastním způsobem, a často vám dává zkušenostní body pro průzkum, ale může to trochu zdanit.

Není smluvně povinen říci něco negativního
S tímto pěkným a přirozená reakce na nedostatky Uzavřeny, budu na vědomí, další věc: neexistuje žádný takový režim zobrazení, — nebo ani jeden, že bych mohl najít — pro lidi. To se stává problémem, protože v této hře neexistují značky úkolů. To, co máte, jsou pokyny ve vašem protokolu. I když je to příjemné na old-school grognards, kteří se nelíbí držení za ruce (a je to pravda, zvláště když Bethesda Rpg), budete ještě muset občas pixel-hunt, najít osobu, kterou je třeba mluvit.

To nepomůže, že protokol sám o sobě není vždy jasné nebo dobře organizované. Tak určitě, toto není Morrowind „právě jsme vložili dialog dárce questu do vašeho deníku, hodně štěstí,“ ale setkal jsem se s případy, kdy další kroky questu byly nejasné. Takže musím sehnat pomoc od Carmine Heights pro tento projekt? Ale já ani nevím místo! Takže musím mluvit se zástupcem Carmine Heights, abych věděl, kam jít? Pohoda.

Je to mírné podráždění, ale přesto je to podráždění. Zbytek se týká hlavně divné, jank, které mohou být opravené, jako praštěný blikající loga při použití schopnosti nebo zvláštní animace, které nemají nic společného s možností na dosah ruky. Existuje také problém, že nebudete moci kořistit nepřátele v bezvědomí, a vaše kapesní kapsy mohou být také příliš nízké. Jistě, většina nepřátel nemám nosit něco zajímavého (a vy si nejste rabování jejich zbraně nebo brnění), ale přesto, to je otázka. Ve hře je také problém s nějakou chlípností, ale možná mám jen citlivé senzory.

Int 2 playthrough je umožněn díky tomu, že vývojáři jsou skutečně chytří
Kromě této mírné kritiky, psaní v Encased je úžasné. Vtipný, účinný a působivý, přirozeně teče a je v něm hojnost. Od dialogů po krátká textová dobrodružství, k popisům dobrodružství, miluji to, shora dolů. Tu a tam jsou vtípky, které lidé žijící v zemích, které kdysi SSSR pohltil, pochopí, ale nejsou tak hojné nebo nehorázné jako například v atomu.

Až na jedno z míst s názvem “ silniční piknik.“No tak, teď!

Vývojáři také dokazují své kotlety, pokud jde o zvuk. Zatímco hra je těžká na text, překvapivé množství je vyjádřeno vypravěčem nebo postavami. A to vše anglicky mluvícími herci. Máte dokonce bojové štěkání, které jsou zvláště dobré pro postižené nepřátele. Dark Crystal Hry píše, že jeho studio zaměstnává lidi, kteří pracovali na Mass Effect a Divinity: Original Sin 2, a to absolutně ukazuje ve zvukovém oddělení.